kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Selasa, 20 Julai 2010

Salam Takziah




Salam takziah diucapkan kepada Kak Ina di atas pemergian ibunya yang tercinta. Aku berharap Kak Ina rela dengan pemergiannya dan usahlah terlalu bersedih. Yang pergi tetap pergi. Kita hanya boleh mendoakan supaya rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

Aku mengenali ibu kak Ina setahun yang lalu. Allahyarhammah merupakan seorang yang peramah dan baik hati. Beliau juga merupakan seorang yang pandai masak.

Teringin juga aku untuk menziarahinya buat kali terakhir, tetapi hajat tidak kesampaian kerana aku baru diberitahu berita kematiannya tengahari tadi.

Apa-apapun aku sedekahkan Al-Fatihah kepadanya.....


Ya Allah Ya Tuhanku,
Ampunilah dosa-dosa Allahyarhamah,
Cucurilah Rahmat ke atas rohnya,
Tempatkanlah Allahyarham dikalangan orang yang beriman,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan