kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Selasa, 13 Julai 2010

PTK JULAI 2010

Esok aku akan menduduki peperiksaan PTK bagi tahun 2010. Setakat ini aku dah baca semua pekeliling dan juga buku perintah AM. Tak tahu le ape soalan yang akan keluar. kadangkala kita dah confident boleh dapat A, tapi akhirnya result tidak menyebelahi kita.

Aku risau kerana tahun ini ada pekeliling baru yang cuba menghalang Kakitangan awam dari menduduki peperiksaan PTK. Jika anda dapat keputusan B dan B, anda hanya diberi peluang sekali lagi sahaja untuk menduduki peperiksaan dan jika masih lagi tidak mendapat A dan A, maka anda tidak boleh menduduki peperisaan lagi. Ini seolah2 cuba untuk menidakkan hak kakitangan awam untuk mendapat kenaikkan gaji.

Cuba kamu fikirkan, senangkah dapat keputusan A dan A? Ada kakitangan awam yang mengambil periksa sebanyak 10 kali pun masih tidak dapat keputusan A dan A.

Tapi apapun aku harap esok aku boleh dapat keputusan A dan A. Barulah boleh dapat kenaikkan gaji. Kita cuba dulu, baru kita tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan