kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Khamis, 22 Julai 2010

Ipoh Town Outing

Akibat dari kesibukkan kerja dan study, aku tiada masa untuk melayari FB. Apabila aku buka FB banyak message yg aku terima. Antara mesege yg paling penting ialah outing fotografi. Pada hari Sabtu ini, member fotografiku ajak aku untuk membuat outing di Pekan Ipoh.

Tempat :- Ipoh Town
Masa :- 8.00 pg hingga 1.00 tgh
Tarikh :- 24/7/2010
Tempat berkumpul :- Ipoh Vengge

Kebetulan pada hari sabtu ini aku ada temujanji dengan telekom untuk memasang talian internet kat umah ku. Cammana yea. Lagipun dah lama aku tak lepak ngan member aku. Sekali-sekala buat outing macam ni seronok juga sebab kita dapat bertukar2 pandangan mengenai fotografi bersama2 kawan2 serta dapat menambahkan lagi kenalan baru.
Apa-apapun, aku akan cuba untuk menghadirkan diri.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan