kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Rabu, 7 Julai 2010

HAPPY BIRTHDAY

Selamat harijadi...selamat hari jadi....selamat harijadi yang ke 29.....selamat hari jadi....

Ingat juga kawan2 sekerja ku pada harijadiku...

Hari ini merupakan hari jadi aku yg ke 29. Aku menyambutnya di pejabat sahaja. Pada mulanya aku tidak mahu menyambutnya. Tapi aku tidak sangka kawanku tahu tentang harijadiku. Untuk menjaga hati kawanku, Aku beli kek coklat yg berharga RM18 daripada Fidah. Kak Pah pula membeli 2 bungkus kacang sebagai makanan kudap2 selain kek. Kak Som pula sudi membancuh teh.

Sebenarnya, bukan aku sahaja yang menyambut hariijadi pada bulan Julai. Rupa2nya di pejabatku ade seramai 7 orang yg lahir pada bulan Julai termasuk aku iaitu Fidah, Kak Tim, Kak Jah,Cheah, Steven dan Devan. Untuk menambah kemeriahan , Kami memotong kek bersama2 sebagai simbolik menyambut harijadi.

Walaupun hanya sekadar jamuan ringan, tapi ia merupakan sambutan yg meriah kerana aku menyambutnya dengan rakansekerjaku yg lahir pada bulan sama ngan kelahiranku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan