kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Khamis, 1 Julai 2010

KAWAN OH KAWAN....

Aku ade seorang kawan yg hendak pergi ke KL. Apabila dengar KL je aku terus teringat kat Low Yat yg terkenal dengan jualan barangan elektronik seperti kamera dan komputer yg dapat dibeli pada harga yg murah.

'"Boleh juga aku pesan pada kawan aku ni untuk beli barang "' terdetik suara hatiku. lalu ku pesan padanya.

Semalam dia telah pulang ke rumah. Aku seronok sebab akan dapat barang yg aku pesan. Rupa2nya apa yg dipesan tidak dibelinya. Alasan- lupa. Adakah benar2 lupa atau buat2 lupa?

Itulah dia namanya kawan........

1 ulasan:

  1. Beta kena lagi... sorrylah tak sengaja, memang Beta terlupa hingga banyak pihak yang kecewa. Apa kata kita pi secara berkumpulan... baru best, dalam Komuter kita boleh diskusi sebelum milik barang Kamera yang kita kehendaki. Pastu boleh buat 'outdoor' shooting. Tapi jangan ler tunggu tahun depan tumpor Beta. Amacam? Are you ready En. Afandi? Choi? Ijat Fotografi?

    BalasPadam