kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Ahad, 7 Ogos 2011

Mood Belajar......

Pada semester Mei ini, aku merasakan seolah-olah aku hilang minat untuk sambung belajar lagi. Dengan masalah yg kian datang(kew), tekanan dari luar dan dalam.....mood pun hilang
Hai, nasib..kekadang aku fikir balik, kenapalah aku sambung belajar. Nak kata naik pangkat,susah sebab bila dah keje ngan gomen, diaorang x pandang pada certificated yg kita ade tapi kalau kabel besar boleh dapat punya.
Kekawan aku ramai dah resign. Tak sambung belajar lagi. Ade kawan pada sem Jan itu hari walaupun dah register tapi final exam x datang sebab dah hilang mood. Ada memberku sorang lagi langsung x buat asignment kerana x tahu camana nak buat lalu fail sem tu.
Aku fikirkan tinggal setahun setengah lagi aje. Kalau x aku pun dah resign. Lagipun aku tak suka keje hangat2 tahi ayam.
Nak sambung belajar perlukan komitmen dan nekad yang tinggi.  Kalau x de, jgnlah sambung. Banyak tekanan dan pengorbanan yang perlu ditanggung.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan