kembara

***** KEMBARA SEMALAYSIA***** DALAM MIMPI DAN REALITI BERKEMBARA DI TEMPAT YG MENARIKDIIPOH, KAMPAR, TELUK INTAN, SUNGAI SIPUT, KUALA KANSGAR, TAIPING DAN BATU GAJAH SERTA KAWASAN SEWAKTU DENGANNYA. UNTUK KETERANGAN LANJUT EMAIL arefendi@yahoo.com

Isnin, 16 Mei 2011

BENARKAH?

Hari ini aku bercuti maklumlah esok Hari Wesak, so aku pun ambil cuti sehari. Tanpa diduga kawan sepejabatku Yap call aku. Aku ingatkan ada hal penting rupa2nya dia memberitahuku kabar gembira.

Menurut Yap, aku terpilih sebagai penerima anugerah Cemerlang MBI tahun 2010.

Pada mulanya aku tidak mempercayainya kerana aku dengan dia suka mengusik antara satu sama lain, sehinggalah 2 lagi rakanku call aku memberitahu aku hal yang sama. Rupa2nya tahun ini rezeki aku. Sungguh tidak di sangka-sangka.

Nampaknya aku kena bagi hadiah kepada ketua Unit aku (kak Yan) yang dulu kerana telah merekomenkan untuk menjadi penerima Anugerah Cemerlang.


Kak Yan. Thx a lot....


Setelah difikir2kan, aku membuat keputusan untuk memberinya Telekung Sembahyang. Bukan apa, ia adalah sebagai tanda penghargaanku kepadanya kerana aku anggap dia seperti kakak aku. Dia banyak memberi tunjuk ajar serta membimbingku semasa aku bekerja dibawah pengawasannya.

Nota :- BERBANYAK-BANYAK TERIMA KASIH KAK YAN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan